Clientii pot solicita returnarea unui produs in termen de 15 zile din momentul intrarii in posesie fizica a bunurilor achizitionate.
Pentru a returna produsele, te rugam sa completezi Formularul de retur, sau sa ne trimiti un e-mail la adresa contact@evagrace.ro, iar noi vom reveni cu o confirmare în termen de 1-2 zile lucrătoare.
Curierul va fi trimis de către noi, pentru a ridica produsul pe care doriți să îl returnați. Costul aferent transportului de retur este de 17 lei.
Pot fi returnate doar produsele nefolosite/ nepurtate, în aceeași stare în care au fost livrate și însoțite de accesoriile/ cadourile cu care au fost expediate.
Contravaloarea produsului va fi rambursata in termen de 14 zile de la data in care produsul este receptionat fizic de catre E&G CONCEPT INTERNATIONAL SRL. In momentul predarii produsului catre firma de curierat, acesta trebuie impachetat corespunzator (recomandam ca produsul returnat sa fie in cutia sa originala), intr-un ambalaj cu protectie, pentru prevenirea deteriorarii in timpul transportului. Eva Grace isi rezerva dreptul de a va trimite inapoi produsul, costul pentru transport fiind suportat de catre dumneavoastra, daca acesta nu indeplineste cu exactitate conditiile de returnare, rezervandu-ne dreptul de a nu rambursa contravaloarea produsului returnat in acest caz.
Costurile de returnare sunt suportate de catre cumparator, conform legii. Nu acceptăm coletele trimise cu ramburs.
Costul returului va fi suportat de catre Eva Grace doar in cazul in care produsul livrat este defect/ diferit fata de cel comandat.
Anularea unei comenzi se poate efectua doar daca comanda nu a fost inca procesata si produsele nu au fost predate curierului.
In cazul in care comanda a fost deja achitata prin transfer bancar, banii vor fi restituiti in contul clientului in decurs de 1-5 zile lucratoare, iar daca a fost platita online prin card bancar, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-35 de zile, in functie de politica acesteia.
Neridicarea sau refuzul nejustificat al coletelor comandate cu plata ramburs, respectiv returnările în mod repetat și nejustificat, vor fi considerate abuz, iar compania noastră își rezervă dreptul de a refuza comenzile viitoare plasate de client, sau de a condiționa expedierea acestora de plata în avans, cu cardul bancar.
Ne rezervam dreptul de a nu accepta primirea coletelor retur fara notificare scrisa in prealabil, precum si de a ne selecta clientii.
Produse fara drept de retur:
Nu se vor returna produsele care sunt realizate pe comanda la cererea clientului si se supun Ord. 130/2000. Cap. 2, Art. 10: ''Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si acelora care, prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.''
Produsele personalizate realizate pe baza de comanda pot fi comandate doar cu plata integrala in avans. Pentru aceste produse, anulările, retururile sau schimburile nu sunt posibile o dată ce comanda a fost confirmata si trimisa in productie.
De asemenea, nu vor fi acceptate pentru returnare nici produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ruperi, zgarieturi, ciobiri, pete sau semne de uzura (urme de purtare/ folosinta). Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, nealterat in nici un fel.
Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, sau care prezintă șocuri mecanice.
Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
Rambursarea nu se va face decat in contul apartinand persoanei catre care a fost facturat produsul si care face returul, nu se poate face catre terti.
Pentru mai multe informatii despre procedura de returnare, va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail: contact@evagrace.ro.